2009

Hejsan allihopa :D

Jag har inte skrivit på ett tag men alla måste väl få ha jullov :D
Mitt är nu över och jag tänker nu igen dela mitt liv med er ;)
Nu är det år 2009, ett nytt år med nya möjligeter, val  och chanser.

Ja, vad ska man säga om 2008?
År 2008 har varit ett spännande år, mycket har hänt, fått många nya vänner och under detta år har jag lärt mig mycket.

2009 då?
Jo 2009 är inte vilket år som helst, utan det är nu som åldern kommer 18.. 18 år, många fel möjligheter kommer, tiden för körkortet är snart inne, och utelivet är något som man vill pröva på, kankse inte är så roligt att gå på krogen men skulle vara skönt att ändå ha åldern inne.


Ps. ni som har läst min blogg tidigare så kan jga medela att valet av hårfärgen blev brunt, så just nu är det kanska mörkbrunt och lite röda skimmer...

Natten ropar..... godnatt!! kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0