Måndag

Hejsan.
Ännu en måndag. Den var inte helt vanlig. Idag har jag varit och praktiserat på Intersport här i skelle, som jag nu ska befinna mig på i två veckors tid. Mycket roligt, tiden gick fort och det är juh alltid bra.

Efter Intersport så tog jag mitt pick och pack och begav mig till jögge som var på jobbet. Där läste vi lite teori och for ut och övningskörde. Lika kul varje gång, men Sofie du måste särpa dig, det närma sig med stora kliv.

Hela helgen har vi varit i ö-vik och Sundsvall och spelat matcher. Nu är vi seriesegrare och har kvalat in oss i SM-8dels final. Super tjejer.
Just nu skriver jag mer om min sport på http://www.http//traningstjej.blogspot.com/ där jag skriver om hur jag tränar och hur det går för oss i hockeyn.mm. :D :D

Har just lagt klart pusslet som jag typ började med för typ 100 år sedan men både mamma och pappa har hjälpt till och gjort så otrol

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0