Snart är det match!!

Tjenixen!! haha det är ganska roligt att kunna skriva match snart men men, om man väljr att skriva i bloggen nu efter 12 så är det en möjlighet!! hahahah ..
Ni fårstår inte hur mycket jag längtar till matchen.. det är helt sjukt, vill bara vinna mot Löven, och spela en riktig bra match!! Men nog med det, för egentligen så skulle jag skriva detta inlägg för att berätta lite hur min lördag har sett ut!!

Så min lördag då... Jag kan verkligen säga JULKÄNSLA! För jag har nämligen suttit nere i mitt rum och slagit in några julklappar, och lyssnat på julmusik så det bara " sjunger om det" hahah. Men jag ska också skvallra lite, för jag har inte bara hört på julmusik utan också på två just nu favvoriter!!
Fireflies - Owl city


Face down - The red jumpsuit apparatus

Annars idag har jag varit hos mormor och morfar och ätit lunch, sen får jag mamma och pappa till stan och hittade några julklappar för släkten. Sen har det blivit en mysig hemmakväll med hockey och film på tv.

Men jag skriv efter matchen imorgon!!!
Godnatt KRAM!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0