Julklappar!

Hej hej !!
Dagen efter Julafton är nu här! Hoppas alla hade en mycket trevlig jul. Jag har varit idag och sett Alvin och gänget2 idag med kusinerna!! Mycket rolig film alltså.. hahahah.. Sen for jag och familjen till farmor och farfar för vi var bjudna på middag där, också mycket trevligt om jag för säga det själv!

Tänkte nu sätta mig i soffan och se TRUE BLOOD som jag fått av brorsan i julklapp :) :) Men först tänkte jag lägga upp lite bilder!


Brorsan och jag!


Farfar :D


Farmor :D


Mamma :D


Mormor :D Morfar ville inte vara med på bild tydligen!


Olivia :D


Pappa :D


Vilma :D


Vilma, mamma, morfar och mormor :D

Tomten :D

Mina JULKLAPPAR!! :

16g UBS med två filmer och en säsong av en serie på :D

Fleece :D



Två stycken glas till min samling :D


Skidglasögon :D


Nötkräm :D


Ocean water :D


Smink servetter :D


Så jag kan göra egna armband :D


Parfym, duschkräm och bady loution :D


Presentkort, pengar och gymkort :D


Underkläder :D


Smycke, skridskon :D


Make up :D 


Smink borttagning :D


Täckbyxor :D


Sockar, hockeysockar, löparsockar :D


Träningshårband :D


Underställ :D


Volum master mini :D

Tack så otroligt mycket för alla mina julklappar :D :D :D TACK!

KRAM ALLA !!


Kommentarer
Postat av: Pilla

Du borde göra ett armband åt mig :) Och en sak till Snygga underkläder ;D

2010-01-02 @ 15:12:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0