Fredag

Hejsan hejsan!!,... förlåt att jag inte har hört av mig tidigare men jag tror de inte har fallit någon tår.. ;D

Idag har jag varit på skolan och gjort prov som jag tror gick väldigt bra fast jag trodde jag skulle misslyckas totalt :P, sen var jag och sökte lite extra jobb. Efter det så for jag till farmor och farfar där jag var ganska länge. Men kvällen har varit lugn och jag har sett idol hemma med familjen. Skelle egentligen har varit med Ida och Lisa men blev någon annan dag istället.

Så idol då... Tycker ni att det var rätt som gick vidare.??

 
 Om jag fick säga vad jag tyckte och tänkte så var det inte rätt. Jag ville ha Erik och Tove i finalen. Visst Calle är riktigt duktig och har gått så otroligt framåt i tävlingen men han är inte värd att ta platsen från Tove!!!

 

 

Men du nu ska jag sova, det är juh en dag imorgon också!!

KRAM!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0