dålig på att skriva..

jaa.. det är just vad jag är!! inte bra:S..
Men hej föresten!
Jag sitter nu här efter att ha varit ute och åkt lite skridskor i det kalla vädret. Mina tår en som isbitar, och min en skena är sönder hackad. Tror jag råkade åka över någon grusfläck :S.. det är inte vackert alltså, men jag hoppas att det finns någon som kan slipa dem imorgon .. annars blir det problem :S :P.. Annars är det bara bra, ska ta en lugn hemma kväll ikväll, känns skönt att bara få vila framför tvn.

Men snart kommer mamma och pappa hem från stan och innan dess så ska jag ha hunnit att städa mitt rum så det är väl dags att ta tag i det nu. Så vi hörs! hejdå

KRAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0