14 dec

Hej hej!
Nu sitter vi på skolan igen. Sista veckan på det här året. Det känns faktiskt väldigt bra och jag kan känna doften av Jullov snart!.. Ihelgen har det varit mycket trevligt. Jag och jennifer började helgen med en mycket trevlig utgång här i skelle. Sen blev det att stiga upp  tidigt på lördagen för att hinna med bussen som gick till älvsbyn. For dit för att se brorsan och Patrik dansa. Både var mycket duktiga och det var riktigt roligt att se på. Men dagen blev lång. För när vi skulle hem så dog bussen och vi blev tvungen att vänta på att en ny buss skulle komma så ca timmen senare började vår resa hemåt. SåLördagen ble en lugn dag och det var riktigt skönt att bara tillbringa kvällen i soffan. Sen har vi söndagen då!! Lugn dag med släktträffar, och pyssel. Dessutom var det juh Lucia igår, vilket var mycket trevligt.

Min kusin som är på 5 år, har haft många bekymmer innan igår. Allt handlar om att han skulle gå luciatåget i kyrkan, men han ville inte vara stjärngosse utan han ville ha sin ninjadräkt. Hahahah han är bara för söööt!!

Nu är jag väldigt trött men snart är det lunch så dagen är inte så lång. Sen blir det att fara till Piteå för att träna lite. Jag längtar typ :D

Nu ska se till så några bokstäver hamnar på mitt arbete på psykologin. Vi hörs!!

KRAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0