Vallen!

Solen skiner och ute sitter jag i en skön stol och tar vara på värmen. Är lite trött fortfarande men ska snart ta och plocka in tvätten så den inte bleks och då ska jag samtidigt laga lite mat åt mig, få se va det blir men det lutar sig mot ett paket nudlar. Det funkar alltid.

Igår så jag juh jag och Ida på bio och såg Män som hatar kvinnor, och jag kan säga att den var typ den bästa svenska trillen jag har sätt, men jag tror ochså att det är en sådan film som man måste se på bio och inte hemma i soffan. Man blir mer inne i filmen om den går på bio. Men den får helt klart ++++ av +++++ stjärnor av mig. hahah :D

Vid 16.00 kommer mor och far hem då ska jag nog ta bilen och fara och handla lite till ikväll, då vi ska vara hos Oliver och grilla lite smått och gått :D :D Denna kväll kommer nog bli riktigt kul. Jag längtar och hoppas att vädret holler i sig.

Nu ska jag ta mig till att hämta någon bra skiva så man kan lyssna lite, men vi kanske ses ikväll annars så hörs vi här LATER!!! Bomber och granater KRAM! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0