Sommar... ?

Sol och värme hela dagen jag verkligen stortrivs :D :D
Idag på skolan hade vi något som heter jobb i fokus, det var si sådär med den saken, mycket spilltid blev övers men den kunde vi spendera ute i solen. UTAN MJUKGLASS jag är mycket stolt över oss och jag hoppas att vi kan hålla oss från all onyttigt en liten stund iallafall :P



Nu är man nyduschad efter att ha haft fotbollsträning på grus IGEN!!! Grus är verkligen inte roligt att spela på, och inte nog men träningar där, så har vi DM match på söndag mot Boliden på, gissa, ja ni gissade rätt, GRUS. Men snart blir det heltid på konstgräs tills det blir riktigt gräs, mycket skönt.

Helgen har börjat nu. Imorgon blir det att fara och gymma på morgon sen tjejerna på kvällen, kanske grillning vem vet. nä nu ska jennifer snart komma och låna ett på skor av mig, så jag ska gå.

Men vi ses... KRAM!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0