ska försöka

Hejsan!
Nu har många klagat och sagt att jag är mycket dålig på att skriva här i bloggen, och det är verkligen sant. Men jag har inte haft någon energi att föra det, ingen motivation. Jag ska prova på att börja skriva igen nu efter ett uppehåll och känna om det är någon skillnad.

Jag måset bara få säga att det kommer att bli mycket skönt med lov nu på torsdag och sen vara ledig en hel vecka. Det är mycket i skolan nu och det ska bli skönt med en pause. på lovet kommer jag att umgås med mina kompisar och fara till piteå :) PITEÅ mina lagkamrater, har inte träffat de på en evighets evighet. SAKNAR ER !!!!!!!!!!!
Sen ska jag vara med släkt och familj också.

Och inte nog med det, min brorsa kommer hem under påsk också, jag längtar verkligen efter att få träffa han också, med sig har han sin söta flickvänn Emelie och coolingen BjörnE.

Näee nu längtar jag som bara den, bara 3 skoldagar kvar nu. ska snart fara upp till stan också, ska med ida till studion spela lite på en skojskiva som vi ska göra.

Men vi ses sen. KRAM!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0