PÅSKLOV!!

Äntligen!
Nu så har man påsklov och ska snart ut till stugan!
Torsdagen den 9/4 har varit sådär hittills. Dagen började med att jag gick till tvättstugan för att sätta igång en tvätt som mamma bad mig att göra igår. När jag kom dit så låg det två högar på golvet, en grön/gul och en vit. Jag tog den grön/gula högen och slängde den i maskinen. Efteråt gick jag och klädde mig och kände att jag var riktigt duktig som kom ihåg att jag skulle tvätta. Men när jag sedan kom upp till matbordet så låg det en lapp som det stod:

" Godmorgon, vill du vara så snäll och tvätta den VITA högen nu på morgonen för det ska med ut till stugan, och sen glömmer du inte att packa det som du ska ha med dig till stugan. Puss och Kram M" 

Jag trodde jag skulle dö, jag hade tvättat fel hög. ÅÅÅÅÅÅH. Men det gick inte att göra något annat än att tvätta den vita högen sen när jag kom hem från skolan, som jagnu har gjort. Skoldagen var inte så värd, EN lektion på 45min och sen slutade vi. Mycket skönt men ganska onödig. Efter skolan så gick jagoch tjejerna på SUBBAN och åt lunch eftersom det inte var så go mat på Calles. Sen tog vi vårat pick och pack och shoppade en stund på stan. (Jag inhandlade ett par ljusa jeansleggings.) Sen tog jag bussen hem och nu sitter jag här färdigpackat och klart, väntar bara på att mamma och pappa ska komma hem från jobbet så vi kan fara ut till stugan någon gång. Ikväll blir det UTGÅNG!

SE UPP STATION SNART KOMMER VI!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0