Nyttig?

Kom just hem och sitter här efter en jobbig hård dag. Men idag har vi faktiskt få kännt lite på sommarvärmen. Det glädjer mig mycket. Men jobbade under 3 timmar idag och jag tror inte att jag fick någon lugn och ro, gjorde glass på glass, och under de timmarna blev jag tvungen att vara inne när andra gick ute i den skönta solen. Men min tid kommer. Har också varit hos Ida en stund där vi snackade lite och gjorde några nyttiga milkshake. För nu ska vi vara nyttiga ett tag. Det är så fruktansvärt jobbigt, helt sjukt.

Skoldagen har varit lugn idag började men dans imorse på idrotten, sen långlunch och sen sista lektionen, filosofi, där vi jobbade på vårat sätt och när kl blev 1 så sprang jag Lisa och Ida på Telia och frågade om de kunde sätta igång deras TV och sen på 4an där Jennifer körde ett toppen lopp :D :D JAG ÄR SÅ STOLT ÖVER DIG TJEJEN!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0