Hemma igen

Tjenixen.
Nu är jag hemma igen från Luleå. Var där igår och shoppade lite med Emelie, det blev ett par skor och lite småsaker. Sadan for vi till Emelie och kollar på de två veckor gammla kattungarna, de var så söta har just öppnat ögonen. En av katterna hade 6 stycken klor på varje tass. Mycket coolt!

Senare på kvällen så var det födelsedagskalas för några av brorsans polare som vi for till. Jag hade mycket trevligt igår och träffade mycket folk. 

snart är dte mat och sen har brorsan match som jag tänkte fara och kolla på sen efter det så ska jag till Karin och fixa håret lite, det är dax nu :D :D Men vi ses senare Kram!!  

Kommentarer
Postat av: Sara

För några veckor sedan blev jag medlem här: http://www.freestreet.se/?r=1427 sen dess har jag fått hem presenkort till ett värde av 950 kr. Helt otroligt och helt GRATIS! Det bästa är att man själv får välja vilka butiker man vill spendera presenkorten på, jag har bland annat valt H&M och cdon.com. Bli medlem du med, det är jättelätt =)

2009-04-19 @ 16:31:21
URL: http://ertansara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0