Helg!!

Onsdag och redan helg, känns mycket skönt, har just städat mitt rum och några till ytor i huset, så då har man gjort bort det. känns UNDERBART. Så nu ska jag ha min belöning, just det ni hörde rätt. Jag har lärt mig om man är duktig så ska man sedan få roa sig, och det kommer jag. Kl 21.00 ikväll så ska jag och Ida gå på bio och se MÄN SOM HATAR KVINNOR. Jag vet att vi är lite sena men man vil juh inte vara först hela tiden ;).. haha näe jag skojar bara, men nu kan vi få se om den är lika bra som många har sagt.

Solen har varit på den blåa himmelen hela dagen och har hört att den ska finnas där i flera dagar i rad, känns hur bra som helst bara de håller vad de lovar de här väderleksraporterna. Nu när det är valborgs imorgon och allt. Då blir det gillning hos Oliver och vi blir nog ett helt gäng, mycket kul!

Nu ska jag pallra mig till Ida så hon inte blir övervänt på mig, det vill man juh inte, man vet juh aldrig vad hon kan hitta på .. :P.. haha
 IDA!!

KRAM PÅ ER!

Kommentarer
Postat av: Presidenten av Afrika

Hahah men vad snackar du om min sköna böna?! :D Jag är ju den mest seriösa människa som finns på denna jord! ;) ahaha

2009-04-30 @ 13:46:53
URL: http://ihenrysson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0