business

idag på skolan så skulle vi klä oss business. Ojojoj inte det nödvändigaste som har hänt i världshistorien inte. Vi hade bara en lektion och sen hade vi gympa. på gympan så försökte vi hitta på några steg till dansen som vi ska visa upp för klassen om tre veckor, gick inte så bra men vi kommer nog att klara det. .... Bra jag tänkte något possitivt nu. En STOR aplåd!!! Jag men helt rätt nu ska vi vara glada. Oscar, Emelie och BjörnE kommer juh snart hit. de har fått påsklov nu och sitter väl i bilen påväg hit. Ikväll så ska vi fara och kolla på Es3ornas avslutnings konsert, kommer att bli riktigt nice tror jag. Sen så har jag bara en lektion imorgon och efter det så har och också PÅSKLOV :D :D :D GUD VAD TIDEN GÅR FORT!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0