090427

Svenska nationella provet är igång nu på fullfart, vi sitter här och lyssnar på en efter en SUPERBRA redovisningar eller tal vad man nu ska säga, för min och några andras del blir det jobbiga nästa vecka, både bra och dåligt, Bra för jag vill verkligen inte göra detta med dåligt för jag vill göra bort det hur fort som helst. Ikväll blir det fotbollsträning sen kolla igenom texterna till Engelska nationella som vi har imorgon :S 
ALLT KOMMER PÅ SAMMA GÅNG!! = och dte är inte OKEJ :P

Igår kom jag hem i det vackra vädret men fick inte utnyttja det så mycket för jag skulle till boliden för att spelamatch. som du då vann med 14-1, och jag tror jag nästan lyckades med allt, 1 mål, ett gultkort haha alså hur lyckas man???!!!

Ida hälsar till alla :D :D

Nu sk avi fortsätta med svenskan . HADE GÖTT!!

KRAM


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0