Ledig dag igen.

Hallå.
En ledig dag igen. jag skulle egentligen ha tränat men halsan sa ifrån, plus att jag vill vara frisk på lördag för då har vi länsläger.
Men sovmmorgon i morse. jag kan lova att det satt som pricken över i:et eller som Ida brukar säga !:net.
Jag vaknade vid halv tio men låg i sängen och drog mig till ca 10, då var det dagst att stiga upp om jag skule hinna göra klart min pp- pressentation som vi senare hade redovisning på. kl halv 12 tog jag bussen till stan och åt lunch med mina vänner på CV. Efter det sprang jag till Karin så klippte hon luggen på mig.. (jag kan lova, det behövdes) sen var det bara två lektioner idag som gick grymt fort. Men nu har man helg !!!!

Middag hos mormor hann jag också med idag , och sen for jag och jennifer till Lisa och såg film.. Denna dag blev det "Hipp Hipp Hora" eftersom att inte jennifer hade sett den, och det är juh ett måste så blev det det.

Men nu ska jag sova, ska upp tidigt imorgon.
 
Godnatt KRAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0