Italienska

andra dagen på denna vecka,
andra lektionen på denna dag,
andra timmen av lektionen har börjat. 
Jag är så fruktansvärt trött, vill bara SOVA!!
Känner hur magen kurrar efter mat.

Igår var jag riktigt duktigt och ägnade en av mina få lediga dagar med att göra klart lite skolarbete. Känns skönt nu i efterhand, det gick fort också. Men tiden rann bara iväg efteråt och det blev än en gång en sen kväll efter att ha sett klart veckans program av Andra avenyn. Det är lika bra som vanligt :D
Nu sitter jag här och tjuvskriver lite och kanske måste sluta innan jag bli upptäckt men vi för höras.
Slutar skolan kl 16.15 börjar jobba kl. 16.15 till 18.30 sen drar vi vidare till piteå för att ladda till träning som börjar kl. 21.15. 
nu måste jag gå men!
Vi SeS!
Kram!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0