igår!

Hejsan :D
Igår blev det väldigt sent så jag hann inte skriva något. Men dagen började med att jennifer kom till mig en stund före vi skulle fara till Ursviksskolan som vi hade bestämmt med lisa att vi skulle fara och hälsa på. Sen for vi dit men inte mycket hände så vi tog bussen till stan för att kunna äta lugn som vi då tillbringade medd challe och chrille!
Efter stads besöket så tog jag och jennifer bussen hem för att hinna sätta oss i bastun en stund före vi skulle hämta theo på dagis, så där satt vi ett tag. Theo blev jätteglad när vi kom och hämtade honom och han var lika söt som vanligt. jag och jennifer rådde om honom i en timme eller två och samtidigt så målade vi naglarna och gjorde en ansiktsmask. MYCKET SKÖNT!

Efter all sto och hej så gjorde vi oss klara för kvällens aktivitet som skulle bosätta sig på resturangen Pompei och i andre´s hus. många trvliga människor var med :D kvällen gick snabbt och lejonkuungen var lika bra som vanligt ;)

Pirras i hela kroppen :]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0