Har tråkigt!

Har du..

Någon favorit rätt:  Plankstek
Någon Flick/pojkvän:  Nopp, inte det
Puder på dig: Nej
En levande tro: Nääe 
Någon sjukdom: Nej, det hoppas jag inte.
Gymkort: Nej, gymmar gratis på LF- arena
En homosexuel kompis: Jo, det har jag.
Någon favorit låt: oj, det är många.
Om ja, vilken? hahah ja, om du lämnar mig nu är en going ;)
Duchat idag:  Japp :D
Någon kompis som snarkar: haha japp, och hon vet om det ;)
Någon vän som spelar i ett band: Ja
Några MVG? Ja, det kanske finns något här och där.
Någon som förstår dig: Såklart!
Tuff kompis som kan försvara dig: jo det är klart jag har.
Något beroende:  jo, tuggummi
Fikat idag: näe, inte idag men det blir väl säkert någon gång som vanligt ;)

Vem..
Avskyr du? Ingen.
Hånar du? Ingen, jag gör inte sådant. 
Delar du mest minnen med? Många men mest min Underbara vänner :D
Gosar du med?: med mina kusiner och lagkamrater
Städar ditt rum? Jag gör det, men inte så ofta
Tror att den är något? Jennifer, men det är lite synd om henne, hon vet inte riktigt allt ;). hhahah

Vilken..
Buss åker du oftast?:
den som går från Ursviken till stan och tvärtom ;)
Frisyr har du?:
långt, uppklippt och en snelugg.
Dag fyller du år?:
16 Feb, snart 18 :D
Årstid?:
Vinter
Stad är du uppväxt i?:
Skellefteå

Vad..
Gör du nu?:
Jag har Affärsjuridik, och har jättetråkigt :S
Gör dig till en dålig människa:
Att jag ibland är FÖR snäll.
Är roligast nu?:
att jag fick ett sms, ni kan juh fatta vad tråkigt jag har.
Har du på dig nu?:
Jeans, tunika, kofta och skor.
Ska du göra nu?:
ska skriva klart avtal om sambos
Kallt ute?:
men skämtar du? hur kalt som helst.
Idrottar du?:
Yes.
Sista du åt?:
choklad
Tycker du om dataspelvåld?:
inget, jag bryr mig inte om det.
Har du bra hörsel?:
nja ganska
Tycker du om sånt här?:
Nääe typ inte, vad ska jag annars göra.
har du några trummor?:
Nej. men har haft.
Har du någon pearcing?:
japp, i öronen och i naveln
Har du någon tatuering?:
Nej, men efter min 18:e födelsedag så sitter den där den ska.
Är du rik?:
haha nääe, inte mycket.
vad har du för mattebetyg?:
Max VG


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0