stillsam fredagskväll

Sitter här och skriver igen efter att ha suttit framför datorn ett tag nu. Hockeyn börjar om en minut så jag ska inte blir långvarig på min plats. Väntar på att mamma och pappa ska komma hem så jag inte behöver vara ensam längre. Skulle igentligen ha en trevlig fredagkväll, bjuda jennifer på middag men hon ligger i 39 graders feber, så vad ska man göra??.. For istället till kusinerna och åt middag där så jag inte behövde äta ensam. sen har jag sett på idol. Men nu är det hockey för hela slanten. Sverige kan ni inte överaska och vinna mot Canada!!

Snälla !!!!!!

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Du är bäst gumman! Vad skulle jag göra utan dig?=)

2008-05-17 @ 20:26:40
URL: http://www.jenniferlundstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0