Måndag efter helg.

Hallo!
Helgen har varit både rolig och jobbig. Magen har krånglat och jag har bara kunnat äta något i flytande form. Har inte haft så mycket energi, hade också en förkylning i kroppen. Men nu är det normalt igen, men jag får bara stoppa i mig mjölkfria produkter. Förkylningen finns fotfarande och spökar i kroppen men jag hoppas det blir bättre snart!
I lördags spelade vi vår första fotbollsmatch i serien och det blev vinst med 8-0 mot Ersboda SK, en riktigt skön seger, spelade i 20 min, och jag lovar det var nästan förmycket, jag skulle igentligen inte spela, var så hängig, men...
Söndagen var det att sätta sig i en av stationerna på vårmässan, där stod vi och försökte ragga lite medlemmar till vår nya förening, (Skellefteå damhockey) och det fick väldigt bra!

Nu blir det snart redovisning för jag och Ida om flyktingar och sen ikväll så  kanske det blir träning, antligen boxning eler fotbollsträning, jag är grymt sugen på boxningen med hockeylaget, men få se om jag orkar, är fotfarande kanske lack!

Nu börjar vi, höres!
Kram!!

Kommentarer
Postat av: tovef

hejsan , du värkar ha bra koll på modet?
hjälp mig gärna, gå in på min blogg och säg vad du tycker!:) tack

2008-05-12 @ 12:34:28
URL: http://toveforsman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0