Fredag!

Leden att jag inte har skrivit på ett tag. Fast ni har inte missat något, inget spelciellt har hänt under tiden som ni
inte har varit medvetna om vad jag har för mig på dagarna.

Kan berätta att i onsdags var den fruktansvärda dagen i mitt liv, vi hade först matte nationella sen italienska och sist  men inte minst engelska redovisning..... FY SÅ NERVÖS JAG VAR!!!!

I kväll blir det att vara på travet en liten stund för att se Jennifers häst springa sitt superlopp med Peter Forsbergs super kusk, sen blir det stugan för hela slanten, är inte så frisk så det ska bli skönt att ta det lugnt nu ett tag.

Men du nu måste jag fortsätta att jobba lite med skolarbete. Vi hörs !
BYE BYE ha de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0