Trött!

Hej hej!
Matchen igår spelade vi riktigt bra trots att vi förlorade med 7-0, men handra halvan spelade vi 0-0 och då var vi riktigt bra må jag säga. Men jag höll inte på att få spela matchen igår, just före vi skulle värma så upptäckte vi att jag hade feber, men tillslut sa Magnus (vår tränare) att jag skulle ändå få spela om jag lovade att gå av när det blev för jobbigt. Jag höll i två perioder men sen tog febern över.
Hemresan gick också väldigt bra trots att jag inte kunde sova så mycket, hade ont i huvudet och kroppen domnade bort hela tiden, slumrade till lite då och då men vaknade lika kvickt igen.

Idag har jag varit riktigt trött men steg upp för andra gången vid ca 15.00 hade redan tvär varit på skolan och kollat lite saker så jag inte skulle missa så mycket och ätit en snabblunch för att snabbt komma hem och sova igen, hahah jag höll på att decka hela tiden i skolan  :P. Men.. men..
Nu ska jag kolla om det fick någon som vill hitta på något, och det får jag hoppas på.
Men vi hörs hejdå pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0