Tisdag!

Tisdag dagen blev inte så tung som jag trodde den skulle bli. Vi började med matte på morgonen som gick väldigt fort förbi. Efter det hade vi svenska och vi skulle se film, men vidon funkade inte så vi fick hemläxa istället sen så slutade vi den lektionen. Då var det ca 1 timme kvar tills carl viktor öppnade så då gick Lisa, Jennifer, Nina, Theresia, Jocke och jag på stan. Jag var ute efter någon T-shirt men fann några hur sköna byxor som helst som jag bara blev tvungen att köpa, hahaha och när jag köpte dem så fick jag också en klänning för bara 10 kr. vilket kap :D
Sen gick vi och åt, det var fisk, mycket gott. Efter maten så hade vi Idrott, då spelade vi handboll, riktigt roligt, men jag må då säga att jag är nog inte så bra i det. HAHAHA....
Sen efter Idrotten skulle vi ha Naturkundskap men vi har ingen lärare i det än så vi fick sluta efter Idrotten.
Då gick jag och Nina på stan igen, då kollade vi efter T-shirtar, vi var nästan på alla ställen, vi hittade en riktigt snygg t-shirt på Carlings, och HM, men jag köpte bara den på HM. Sen for jag hem med halv 4 bussen. 

Hemma gjorde mamma och pappa mat. BLODPUDDING ( Det äkligaste som finns UURRSCHH!!!!!). Efter maten for jag på träning, det var riktigt kul, det gick ganska bra på den och jag kände att jag var riktigt laddad till matchen.



Ska kila. TJOW kram! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0