Tidig kväll!

Tjosan!
Hej,hej. Sitter här och har inte så mycket att göra ska snart gå och lägga mej, imorron blir det en tuff dag i skolan. Börjar med matte kl 08.00 imorron, slutar skoldagen kl 16.30. Hur jobbigt som helst. Idag har det varit riktigt lugnt i skolan, mycket skönt. Inga riktiga ansträningar av någon av oss. Det är precis så det ska vara, glöm inte det !
Ida, Lisa, Nina och jennifer vilka tjejer ni är. Ni lyser upp min skoldag, och gör så jag verkligen orkar med skolan. (TACK <3)

Ikväll har jag tagit det riktigt lugnt suttit här vid datorn och varit med tjejerna från klassen ett tag hemma hos mej och bara snackat RIKTIGT tjejsnack. Och jag lovar att vi har mycket mer att snacka om tjejer. :D

Förlåt men jagär riktigt trött nu orkar nästan inte skriva något, så ska nog gå och lägga mig nu, men vi hörs sen. Sköt om er!
Godnatt!!
Kram


Kommentarer
Postat av: J.

Hur inleder Du telefonsex eller sms sex, svara på frågan i bloggen!

2008-01-14 @ 22:27:22
URL: http://facebeauty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0