Skolan igen.

Hej Hej!
Det var länge sen. Mycket har jag hunnit med men inte skriva här, ber om ursäkt. Men med en glad nyhet kan jag berätta att min julafton var riktigt strålande. Vi hade mysigt hela famlijen och jag fick många julklappar men det bästa vad nog fotografkameran så nu blir jag farlig ;) Näe, Jag nu skojar jag bara med er, så farlig blir jag inte.

Under mellandagarna jobbade jag varje dag, det var väldigt roligt men tillslut så blev det lite jobbigt, men det är värt varje liten slant :D. Men jag hann också träffa vänner som jag inte träffat på jättelänge och det var riktigt skoj. Jag har haft många roliga stunder under de här dagarna, och träningarna har gått jättebra :D

Nyårs! vilken händelse, jag firade det med min underbara lagkamrater och det var så otroligt skoj!! Kvällen började kl. halv 6 hos lunkan (elin lunkqvist), där fixade alla till sig inför festen och sen åt vi alla tillsammans, efter middagen for hela gänget till kalle (elin karlsson) och sandra där vi tillbringade nästan hela kvällen, vi lekte lekar hade trevligt och skrattade. Vid klockslaget var vi ute för att se på alla fina färgerna som samlades på himmlen av fyrverkeriet. Efter en stund for vi till ida och fortsatte natten där.
På morgonen dagen efter passar vell inget bättre än vikings pizzor! Åååhnej, det var otroligt gott :)

Men nu har skolan börjat igen, och mitt huvud är helt slut! andra dagen i skolan vi började kl 8 imorse med matte och slutar idag kl halv 5 :S HJÄLP mej!!!

nu ska jag skärpa mej se sista timmen av dagen .

Hejdå Kram !! 

Kommentarer
Postat av: Angelica

Jag börjar skolan på torsdag=)

2008-01-08 @ 15:32:31
URL: http://anjelique.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0