onsdag

Tjabba

Idag hade jag Italienska med våran nya lärare för första gången, hon verkar hur bra som helst. Mitt under lektionen så frågade vi om hon kunde lite japanska, (det hade vi hört från håll) och plötsligt så stod hon där framme och bara babbla.. hahah det var RIKTIGT häftigt. Japanska är något som jag verkligen vill lära mej. Efter italienskan så hade vi en jättelång rast som vi tillbringade på stan fram till lunch. Då hittade jag ett par SKIT snygga skor som jag vill ha jätte, och nu menar jag jättemycket. När lunchen var slut hade vi engelska, inte lika kul må jag då säga. Vi har jättemycket som vi ska hinna med att göra :S



Skolan var då slut vid 2 och jag bestämmde mig för att hämta jobbnyckeln som jag hade gjömt hemma, dte var ganska ovärt för jag skulle tillbaka till stan direkt när jag kom hem. Jag började jobba kl 16.00 och stängde så jag var klar 18.30, och det var tur, nör jag kom ut och skulle ta bussen till Karin, för hon fyllde år, så kom den just, och om jag hade missat den så skulle jag bi tvungen att vänta en timma.

Hos Karin så fikade vi gott och jag,Theo och Olivia sjöng singstar. Mycket roligt :D

image28

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0