Lat dag!

Thi Tho!
Hallå alla glada och ledsna människor på vår planet. Hur är det med er då? med mig är det bara fint!!
Sitter här nu morgonen efter att AIK vann över Luleå med 3-2. Det var inte ett riktigt drag som det brukar vara på matcherna, och AIK söööög i första men ändå vann de! SKÖNT!

Jag funderar på att fara till skolan snart och göra klart lite arbeten så man inte har så mycket att göra senare. Sen blir det stan ett tag, har fått min lön nu :D

Ikväll blir det en toppen träning och middag på resturang med vännerna, känns som en riktigt LAT och HÄRLIG dag !!

Ska nog dra mig nu! 
CU!!
KRAM!! image29

Kommentarer
Postat av: a

stekarn blir 17

2008-02-10 @ 00:41:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0