Gårdagen!!

Hej :D
Igår skrev jag inte igen, hade lovat mamma och pappa att inte sitta vid datorn så mycket, men igår var jag bara i skolan och hade engelska började 11.55 och slutade 13.55 hur skön dag som helst. efter lektionen hade tagit slut så stannade jag på skolan till kvart i fyra, för fyra började jag jobba skulle stänga. Det var en väldigt lugn dag igår på jobbet. Jag fick mig inte iväg därifrån förän 18.45. Då var det att börja gå upp mot isladan med raska steg, men kom upp vid 19.05 och träningen började 19.30 så fick slänga i mig middagen och snabbt på med grejorna men tror det eller ej, så hann jag precis tills när vi skulle vara klara (10 min före träningen). Träningen gick sådär, ingen riktigt kosentration av någon i laget men det blev bättre och bättre juh längre träningen pågick.

Det känns bara jättejobbigt att jag måste köpa en ny klubba :S Min har spruckit och kan gå av när som helst och jag vill inte ha någon av reservklubborna. Så det blir att fara på stan och köpa en ny.

När träningen var slut så for jag hem och bara tog det lugnt, kollade på tv med mamma och pappa. mycket skönt :D

Dagens inlägg kommer snart. kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0