Före match.

Hej hej.
Har just varit och ätit frukost på hotellet, mycket gott. Sitter nu i sängen och ser på tv. Kl 13.00 ska vi samlas nere i énren och sen gå till Ritorphallen, där vi ska spela mot Solna AIK senare i eftermiddag. Vi ska dit för att äta lunch och sen värma upp, den här matchen blir tyngre än igår, både för att de ska vara bättre och för at vi redan har en match i benen. Men det ska nog gå bra.

Tyvär så förlorade vi matchen igår med 6-2 men vi spelade jätte bra ändå. De gjorde mål på våra misstag, och det är lite jobbigt men vi gav aldrig upp... Men slut taänt på den matchen vi har en ny om tre och en halvtimme. Det äe barar att ladda om, samla karfterna som sedan ska ut helt och hållet. Efter matchen ska vi äta middag på ladan sen fara hem till skelle igen.

Igår efter matchen så gick Kalle,Susanne, Åse, jag, Mörten, Björkman och Josse till relaxrummet men det var bara jag, Kalle, Susanne och Åse som badande men det var hur skönt som helst som helst. haha

 Kalle, Jag, Susanne

Nu har jag tydligen köpt en mössa med alla de andra i laget.

Ska gå till ett annat rum nu men vi hörs. CU!
Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0