bussresan.. ojojoj

Hej hej..
Igår skrev jag inget för jessica Björkman och Jennifer Andersson från laget sov över hos mej, och jag vill inte förstöra våran trevliga kväll för att jag skulle gå till datorn, men självklart ville jag skriva men jag skriver nu istället.

Igår var skolan hur slappt som helst, jag,Ida,Nina och Lisa satt i ett eget rum på skolan och gjorde nada. Men det är riktigt skönt det med :P. På kvällen hade jag träning, det gick våldigt bra för många och träningen innehöll ett bra tempo. Träningen var också riktigt rolig :D

Just nu sitter jag i bussen som vi besteg kl 8 imorse och vi har nyss stannat och käkat. Vi har beräknat att vi ska vara framma vid vårat slutstation kl 18.00 ikväll. D.v.s Sveriges huvudstad stockholm. Där hela laget ska tillbringa en hel helg tillsammans med två riktigt tunga matcher. Lördag möter vi Segeltorp och på Söndag möter vi AIK, riktigt tunga matcher men otroligt roliga :D
Men nu ska jag återgå till filmen som vi ser, men vi får se om jag hinner skriva något mer i helgen annars hörs vi på måndag!
Kram

image19

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0