Jennilla

Minnet som blixtrade till igår,
är något jag ofta får.
Vi var ofta med varandra,
den tiden som bara vandra.
ett stor minne jag har,
och många skratt från den tiden finns kvar.
När jag åkte med din mamma för att hämta dig,
då fick jag lära mig mycket av dej, som var bra för mig.
Vi skrattade och hade kul,
det var nästan som jul.
När du kom med flyget från skåne,
kändes det som du hade varit till en ny måne.
Med kramar i massor åkte vi vidare,
vi höll på att bli trängda av en bil, men din mamma var smidigare.
När vi kom fram till båten gick,
nästa dag vi äntligen fick.
Turen vi tog, ledde till minigolf och fika,
slutade i vattet med kläderna på vi var så lika.
Med grädde på kvällen vi hade roligt,
Samtidigt var det riktigt soligt.
En äkta sommarkväll,
och din mamma var så snäll.
Jag kommer aldrig att glömma vår tid,
men den är förbi, det får man vänja sig vid.
Tack för allt

Jennilla Eriksson!


Kommentarer
Postat av: Jensan

Älskling (L)
jag börjar ju nästan gråta! Jag saknar tiderna och dig!

2008-05-12 @ 18:01:19
Postat av: Jensan, igen

Tiderna behöver inte vara över helt och hållet?

MÅNGA pussar och kramar från Jennilla

2008-05-12 @ 18:06:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0