Måndag

Åååh... ja då sitter man här i igen, på sin plats i klassrummet, efter en kort rast. Det känns ändå ganska bra, sista lektionen för dagen. Det är matte och lektionen sätter snart igång. Fast idag tror jag inte vi ska jobba så mycket med matte, för vi måste hinna klart med en hemsida som vi håller på med i skolan. Vi har hållit på med våran webbtidning (hemsidan) som vi börjat om efter novemberlovet. och nu är jag äntligen klar. Det är de flesta också för det måste vi, för i morron börjar redovisningarna om våra hemsider för varandra i klassen. det pågår till på onsdag eftermiddag. webbtidningen ska vi rösta fram på skolan vem som har den mest passande och snyggaste hemsidan och då blir det den som komme att finnas på vår skolas hemsida. 

Men jag slipper hela redovisningen, det känns så otroligt skönt :D
Imorron bitti vid 6tiden beger sig jag, pappa och min bror till Ö-vik. Vi ska vara där den 18-19/12. Jag ska på try out för tjejhockeygymnasiet, pappa ska med och kolla hur skolan är om jag nu skulle komma in, men det är inte så stor risk för det är bara 3 st riksintag. men vem vet, jag kanske har riktigt tur. Min brorsa ska nog bara med för att han vill träffa några kompisar där nere. 

Jag ska också få träffa Joyce = Jesfin Nilsson, hon är väldigt trevlig tjej som jag tycker jattemycket om så det ska bli riktigt roligt :D

Näe. nu måste jag sluta och och börja jobba med något skolarbete annars blir roger (vår mattelärare) inte så jätteglad. med ni får ha det så bra :D hejdå pusshej. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0