Helt slut!!

Hejsan!

Nu är men hemma efter två jobbiga men mycket härliga och roliga dagar i Ö-vik.
Känner att jag kommer att ha LITE träningsvärk i låren och baken imorron. Förkylningen sitter i som bara den. Hela try outen gick vell sådär i genomsnitt, men det var grynt roligt. :D


Vi började på tisdag med att lära känna varandra i "teamet" och åt julbord till lunch sen for vi till Kempis för att träna ett mycket intensivt och tungt träningspass, efter det hade vi fyspass och senare på kvällen bliev det att fara och se modo-Linköping som blev förlust för modo. (De spelade riktigt uselt)
Klockan kvart över 6 i morse steg jag och pappa upp på hotellet i övik för att äta fruktost. ALLTID GOTT MED HOTELL FRUKOST!! Sen for vi till Kempis för att ladda upp till internmatch. Efter matchen så åt vi lunch, "tomte"gröt, och sen var det bara sista momentet kvar. FYSTESTERNA!!.. Skit vad jobbiga det var när man hade en förkylning upp i hjärnan. Men det här är något som jag absolut inte ångrar att jag for på, tvärt om, det var värt varenda öre.

Nu är jag helt slut och funderar på att gå och lägga mej och se en film, men vi hörs hejdå pusshej!!

Ps. Lisa Edman kom hem från USA i måndags och då kom hon till Kempis för att träffa mej :D Blev så otroligt glad när hon kom. Har inte träffat henne på mer än ett år. Nu önskar jag henne ALL lycka till när hon far tillbaka tillUSA på tisdag för att börja träna igen. (LISA, du kommer alltid finnas i mitt hjärta det vet du )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0