Härliga tider!

Hej!

Förlåt att jag inte skrev igår men det blev väldigt sent innan jag hade kommit mig hem. Men iår så började dagen med ett träningspass kl. 09.00 i A-hallen. Det var bara en lojträning, Många träningar mellan SVARTA och VITA. Men Svarta vann trotts Kajsas komentar. ( Kajsa sköt i sargen och fick ett poäng avdraget för hennes lag (Svarta) då sa hon: Men Susanne sköt också i sargen. Då sa vi andra: Men Kajsa, Susanne är juh också svart. hahahah )Efter träningen blev vi bjudna på glass av Kajsa, hon fyllde år igår. Våran kajsa redan 21 år, tiden går så fort. Men efter all glass och stohej blev jag tvungen att fara ner på stan för jag började jobba kl. 12.00. Det var en riktigt rolig men samtidigt jobbig jobbdag igår. det bara kryllade av kunder hela tiden. Efter jobbet for jag hem för att äta middag, Det var Oscar som gjorde middagen, en riktig god en ;)
Vis ca 19.30 for jag tillKajsa på födelsedagsparty. Det var riktigt trevligt ma jag säga.



Imorse sov jag till halv 12, en nödvändig sovmorgon kände jag, sen när jag steg upp så fick jag varmkorv med bröd. Efter det gick jag ner och städade mitt och tog mej en dusch. Nu sitter jag här efter duschen och skriver, men om bara en halvtimme kommer mormor och morfar hit för att hjälpa mamma med gröten och pappa med bord och stolar. Vid tre kommer resten ( farfar, farmor, Karin, Jörgen, Olivia, Vilma, Theo). Vi brukar alltid äta gröt hela familjen dagen före julafton, för vi firar att mamma och pappa förlovade sig då.men nu måste jag göra mej i ordning, men vi hörs ikväll.
Kram!

Kommentarer
Postat av: Fällman

vi åt också korv med bröd igår!! sammanträffande...?

2007-12-25 @ 02:56:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0