AJajajaj

Spänningen stiger i magen!

GUD
så nervös jag är. Jag kan närstan inte sitta still hela min kropp ler. Längtar så otroligt mycket efter att morgondagen ska gry. Det är bara så synd att den förbannade förkylningen finns kvar fortfarande efter förra veckans feber. Jag har packat hela kvällen men det känns ändå som något fattas men jag vet inte vad och jag vet inte varför det gör det. Har ju packat det här flera tusen gånger förr. Det är nog bara att jag är så nervös.
image3


Jag ska nog gå och lägga mig i tid ikväll så att det inte blir som natten till idag. Var så otroligt trött på dagen så jag gick ner till mitt rum och tog mej en tupplur, sen när det var dags att sova så kunde jag inte, jag var aldelends för pigg. Så jag somnade vid halv 2 slaget. INTE BRA!!

Kommentarer
Postat av: palle

u can do it, lycka till

2007-12-19 @ 17:02:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0