3 dagar kvar!

hej igen :D
hur äre med er?, med mej är det bara fint jag kännar att förkylningen håller på att släppa hoppas bara på att det fortsätter i samma riktning. Har kännt mej riktigt frisk idag så idag har det hänt mycket. Jag började dagen med städa mitt rum från golv till tak, inte en sådan rolig sysla men det är ett måste vid jul. Vid 11 kom Olivia och Vilma till oss, så for jag, mamma och brorsan med dem på stan. Jag hade lovat hjälpa dem med de sista julklapparna , det gick väligt bra. Vi for från stan med allt vi behövde. Jag, Olivia, Vilma och morfar for senare till Ainas och köpte god fika som vi sedan fikade upp hos mormor och morfar.



Sen har jag också hunnit med att ha lilla Julafton men Jennifer Lundström, Jennifer Stenmark, Jennilla Eriksson, Jimmy Brännström, Dennis Nordström. Vi var här hos mej och åt massor med godsaker. Vi spelade spel också, och grabbarna vann, fast jag och Jennilla tyckte att vi var bäst , kvällen avslutade med saw Vl, och då kom Anton Andersson också :P. hahah men nu ska jag gå och lägga mej, jag ska upp JÄTTE tidigt imorron, har träning kl 9.00 i stan. men vi ses imorron.
Kraam!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0