Onsdag 22/5

Hejsan hoppsan lillebror, som Karlsson skulle säga... :)
Jag sitter på skolan för ovanlighetens skull och pluggar, nä det är inte ovanligt just nu.. känns som att det är typ det enda jag gör. Solen skiner ute och jag sitter inne... INTE kul :S... Men igår hade jag iallafall en MYCKET trevlig kväll med toppenbrudarna ph, corre och yammi :).. vi grillade men väldigt god middag och fick oss ett väldigt gott skratt många gånger. Det är sånna här studer som gör att man verkligen ÄLSKAR livet! 
 
Jag ska sitta här väldigt länge idag och få så mycket som mäjligt klart idag men sen blir det gym.. Jag kommer skriva ikväll för att utala mig om min hemmagjorda sorbe som jag ska pröva ikväll.. kommer bli spännande. Men ni får ha det så bra så länge :).. 
 
KRAM!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0