Tosdag 28/2

Tjabba tjena hallå!!!!
Sitter på skolan och lyssnar på lite skadeståndsrätt såhär på morgonkvisten. Känner mig lite trött i kroppen, vilket känns lite tråkigt för jag har inte tränat så överdrivet mycket i veckan måste jag påstå men tror att kroppen har fått alldelens för lite sömn. Måste tänka lite på det känner jag.
 
Måndag: Axlar - Rygg på gym, snabba ben med hopp på fysen + mage och tugnt ispass
 
Löp 2,8km (12 min)
Bröst/rygg i maskin 12*4 ( 12min)
Hantellyft sidan 8*4/per arm (6kg)
Hantellyft framåt 8*4/per arm (6kg)
Hantellyft med båda armarna 90 grader
Plankan men uppdragna ben 20*4 (10 åt varje håll)
Rygglyft med vikt 10*4 + 20*4 (10kg)
Motion nacke 10*4 (20 kg)
Militärpress sittande 10*4 (20 kg)
ryggpress (maskin) 20*4 (61kg)
Situps (200 st)
löp/PW 2,8 km
 
Tisdag: Intervaller + mage och tugnt ispass
 
Onsdag: Mage - Axlar - Armar - Rygg på gym, snabba ben med hopp + plankan och lättare ispass
 
Tränade med Linn på gymmet så blev inte riktigt som mina vanliga träningspass men vi körde lite av varje för att få tips av varandra. Det var så kul att träna med något måste jag erkänna.
 
Idag blir det en vilodag, ska nämligen på äventyr idag med två favvoriter som har hittat på något som vi ska göra. Jag får inte veta något!!!! Men det ska bli riktigt roligt måste jag säga. Sen ikväll åker jag hem till Skellefteå :D... 
 
Igår prövade jag också på att göra hemmagjord jordnötssmör som jag fick ett kanon recept av Felicias mamma Lotta! Tack så mycket Lotta det var riktigt gott. OCH hur enkelt som helst!!!!
 
Recept på Jordnötssmör:
Mixa ihop jordnötter och antingen solrosolja eller rapsolja i en matberedare eller mixer.... KLART! 
 
Nu blir det föreläsning igen! Hörs!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0