Tränardag

Hello Alla glada!!!
Hur är det med er idag?.. Men mig är det bara fint, men börjar känna mig sliten nu och längtar efter sängen lite. Vill verkligen se House men vet inte om jag kommer orka vara uppe så länge!
Dagen började tidigt och jag har tagit ett steg mot mitt nya liv som jag lovat (mig själv), kl 8.00 så klev jag in i Stils lokaler på skolan, trötta ögen och ben som just och pass tog mig fram till omklädningsrummet så blev jag piggare av den mysiga (svett) lukten som trängdes i näsan. Efter ändå mycket lätta 40 min löpning och 20 min walk så tog jag en skön dusch innan jag mötte felicia på skolan för en lunch innan dagens enda lektion. Efter lektionen blev det stil igen och körde en timmes gym också med Madde. Idag blev det Axlar, mage, rygg och rumpa. Madde stannade sedan kvar efteråt och bastade men inte jag.. Jag skynda mig till bussen och begav mig till city för att hinna till Lulebo innan det stängde, och jag kan lova att det var på hårstråkanten att jag skulle hinna alltså men det gjorde jag ändå tro det eller ej men jag gjorde det jag lyckades jag är oslagbar.. oj nej nu blev det lite för mycket... Men nya tapetsrullar har vi nu att hämta så det komme bli SUPER!!! :D :D
Sen nu ikväll efter en mycket god middag som min UNDERBARA sambo hade gjort åt mig så begav jag mig återigen till stan för en mycket mysig stund med Superduper fina flickor <3
Shit vad jag skriver nu orkar mina ögon inte hållas upp längre.. åååååååhhh nej HOUSE jag tror det inte blir vi två ikväll!!!!
Ni får ha det toppen :D..
Så hörs vi !!!
Ciao bella!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0