Ny vecka

Ny vecka nya möjligheter!!
Hello alla fina människor!
Idag är det måndag dvs en vanlig start på en ny vecka :)
Helgen har varit riktigt mysig, vi hade en spelfri helg, och då passade jag på att träffa mina UNDERBARA vänner :D
Fredagen vet ni redan att jag var med Cornelia och Felicia och hade en riktig MYSkväll!!
Sen på lördag så träffade jag Felicia och Cornelia på stan och vi gick till friends för att plugga, och ta en fika :).. Vi pluggade och pluggade sen avslutade vi med att ta ett glas rött, vilket smakade väldigt gott :)..
Sen senare på kvällen for jag till Emelie för att laga middag. Vi vet att vi inte är bäst i köket någon av oss men vi var så otroligt sugna på sushi, vilket vi också gjorde. VI GJORDE SUSHI FÖR FÖRSTA GÅNGEN SJÄLVA, OCH DET BLEV JÄTTEGOTT!!!!! :D
Sen kom det lite mer mysigt folk och vi spelade spel och hade mycket trevligt!!
Sen igår kom världens bästa pappa, morbror och farfar och tapetserade klart i lägenheten samt satte upp hyllor och fixade mycke småsaker som verkligen behövdes. Det blev jättebra och vi är jättenöjda... Nu ska bara tavlor och annat småtjafs upp sen ska jag ta kort så får ni se :D
Nu ska jag bege mig till skolboken så jag kan plugga.. :D.. ni får ha det toppen :D
KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0