Nordpoolen!! :D

Hej alla nattmänniskor och alla andra!! :)
Jag fattar inte varför jag nästan alltid skriver ett inlägg såhär sent på kvällarna.. Mycket dålig vana av mig ;)... hahah inte för jag har skrivit så mycket på senaste tiden men iallafall se senaste gångerna har varit väldigt sena på dagen.
Men idag har iallafall jag, Felicia och Cornelia varit på nordpolen och träffat tomten! Han var mycket trevlig, trodde inte först att det var han men när jag drig i skägget så åkte det inte av, helt skumt!!!! Så Tomten finns!!!!!!! Oj nej nu blev det fel sorry :(.. det var juh Nordpoolen vi var på, och kul hade vi.. Jag är typ helt mörbultad i kroppen men hur kul som helst var det. Men jag lovar att det var vi som styrde forsen, den var så otroligt kul ocg Cornelia som slog rekord i den blåa barnan.... 11.66 jag säger bara det gick snabbt!!!
(Blev tvungen att ta den här bilden tycker den är så otroligt mysig.. :).. Mina underbara kusiner i poolen i Stugan)
Sen nu på kvällen så jag Madde och Linn hållt mig och Sophie sällskap med en mysig våffelmiddag men spel och lite tjejsnack.. Alltid lika awesome!!
Kram!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0