Träning

Hej hej !!
Länge sen nu men det har liksom bara inte blivit av att jag har haft tanken på att skriva.. :P I helgen så plockade vi 3 poäng till så nu är vi som gått som klara för SM slutspel!! Det kommer att vara super kul om det nu blir så. :).. Sen så hade vi myssöndag igår när vi kom hem, med film mat och choklad med fina vänner!
Idag har jag verkligen inte gjort mycket, bara varit på skolan och haft föreläsning sen kommit hem och tagit han om "helgens" disk. Sen så har Sophie gjort en mycket god middag med LAX!! Hon är bara för bäst! <3 Nu blir det träning och jag är väldigt trött.. så undra hur detta ska gåå!!!
Nää nu måste jag packa så jag hinner tills linn ska komma!
Puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0