Torsdag 23/2

Hej hej !!
Nu är det snart slut på den här veckan också.. dagarna bara rusar förbi! Men men idag är det inte någon vanlig dag ute i sverige.. Vi har nämligen fått en tillökning i kungafamiljen. Grattis Viktoria och Daniel till sveriges nya Kronprinsessa! .... :D
Nu ska jag snart fara in till skolan och vara duktig tänkte jag. Känner mig faktiskt lite taggad. Trodde inte det lite tidigare i morse men nu har jag piggnat till! SKÖNT! Så det blir 2 övningspass idag sen drar vi iväg på träning. Sen tror jag faktiskt att vi får lite besök här efter träningen av yammi och corre!! :D.. (Kaffedags)
Nä oj nu måste jag skynda mig... förlåt inget roligt inlägg men men ...
Vi får ha det så bra så hörs vi !!
Puss och kram!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0