MYS FREDAG!!

Hejsan hoppsan!!
Idag eller ikväll har det varit en riktig mysfredag med världens sötaste tjejer!! MEd godfika och roliga studer med mycket skratt... DET gillar vi på FACEBOOK!!
Tidigare idag har jag varit på skolan och pratat lite olika rättsfall och sen åkt hem för att städa, och jag lovar det behövdes verkligen.. MEN vi var riktigt duktiga och hann klart före middagen som bestod av laxröra bakad potatis och avokadoröra!! ( MEN VITLÖK) mycket gott måste jag erkänna!!
Lilla jag påväg mot skolan!!
Hahah fixar håret med lite olja!! MUMS!!
Snygga till naglarna så brudarna vågar se mina händer!!
Eftersom jag inte är en så STORT fans av semlor så gjorde jag en egen.. en kanelbulle men mandelmassa, grädde och florsocker!! GOTT!
SÖTA Brudar!!
Snacka om glad tjej!! YAMMI vad gott!
Och inte nog med det.. efter en mycket trevlig kväll så avslutades den på bästa sätt, genom att få träffa min sötnöt!
Men jag skojar inte.. nu måste jag sova.. Har match imorgon och vi måste ladda!
Så godnatt på er nu nattpeoples!!
Kyss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0