Det har hänt igen...

Jaa det har hänt igen men inte bara en gång utan två :S.. hahahah Jag DÖR! Varför kan jag inte stoppa mina ord som bara kommer ur tomma intet????
Det hela började med att jag lånade bilen från min kära bror igår kväll för att fara och handla men Sophie. Vi var inte inne länge på Ica och när vi kommer ut så ser vi att lyset har stått på på bilen..... Nu kan juh bara gilla, precis bilen är död och vill inte starta. Jag tar modet och frågar en farbror om han skulle vilja vara så snäll och hjälpa oss med lite ström så vi får oss hem. Snäll som han var kunde han hjälpa oss men då kommer de första orden ur min mun.... Han frågade om jag visste vars bätteriet satt någonstan.. Då sa jag.. "eeehh alltså jag är inte så bra på bilar, så jag vet inte om det sitter fram eller bak......", hur STUPID för man vara egentligen ??? Tur att han bara skratta åt mig. Vi stod där i en kvar och försökte få igång bilen men inget hände (inte så konstigt eftersom mina startkablar inte funkade) men direkt när vi tog hand startkablar så blev det sprutt på bilen!!
Den andra saken som har hänt hände idag när jag och Sophie var hemma... En säkring gick och det fanns ingen el i vardagsrummet... Jag säger till Sophie " men om vi väntar en stund så kanske strömmen kommer tillbaka!!" öööh?? Näee det är juh klart att den inte gör!!! Så när vi har insätt att VI måste byta propp i proppskåpet så beger vi oss till coop för att köpa nya proppar... Eftersom ingen av oss har bytt en propp förut så frågar vi en som jobbar där om hjälp.. Då har vi gjort det igen istället för att bara ta med proppen så har vi tagit med hela behållaren.. Inte konstigt att vi inte hitta någon i samma storlek!! FRÅGAN ÄR OM VI NÅGONSIN KOMMER ATT KUNNA VISA OSS PÅ COOP IGEN!!!!!!!!
HAHAHAHHAA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0