8 dagar kvar!

Hejsan!
Ett ganska sent inlägg idag! Men har haft fullt upp. Började med att fara till skolan kl 9 imorse för att göra lite skoljobb. Sen gymmet i för att fixa till kroppen lite, och efter gymmet så träffade jag mamma på stan! Det var riktigt roligt faktiskt. Eftersom det var väldigt länge sedan vi gick på stan tillsammans, men kände mig lite otrevlig för vi kollade bara på kläder till mig :S.. Tyckte lite synd om mamma, men nästa gång är det hennes tur!!

Sen kom vi hem och jag skulle fopr ganska på direkten till nyborg med pappa för att börja med MULLutkörningen med fotbollslaget. Efter det som tog ca 2 timmar blev vi tvungen att skynda oss till farmor och farfar eftersom vi var bortbjudna på middag där. EN MYCKET god middag må jag säga!! Sen for vi hem, eller jag iallafall. Mamma och pappa for vidare till Jörgen och Karin på 40 års mingel. Själv måste jag sitta hemma och plugga som en tok, men det går riktigt dåligt :S...

På tal om plugg så fick vi tillbaka det här matteprovet som jag var så orolig för, och jag fick VG det är helt otroligt eftersom jag trodde knappt att jag skulle klara det :S... Men övning ger färdighet.

Som sista grej idag så tänkte jag lägga ut lite bilder på vad jag har inhandlat idag!


Bikini överdel 19 :- Cubus


Shorta/ tunika 179:- Vero Moda


Jeansshorts 199:- Cubus


Hittade ett ännu snyggare nagellack idag knallrosa och ett glitter lila (Men det lila ska mamma få)



Slutade med att lägga upp en bild på dagens outfit.

Nu ringer pappa så jag ska fara och hämta de. Vi hörs! KRAM!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0