Måndag efter sportlovet

Hejsan hoppsan!!

Hur är det med er då?.. med mig är det rätt så bra. Är ganska trött efter en jobbigt, rolig, tråkig, och lärorik helg. Kom hem med bussen imorse från stockholm vid 5 tiden.. Kunde inte sova så så bra på bussen så kanske man fick en timme riktig sömn sen fick jag äntligen sova när jag kom hem. Vid 11 tiden var det dags att fara till skolan och ha sin första Naturkunskap b lektion. Kändes konstigt att sitta i skolan igen och ha lektioner efter att har haft praktik i 4 veckor varit i london i en vecka och tillsist en vecka sportlov.

Ikväll ska jag nog bara ta det lugnt och kanske läsa någon bok tror jag... Blir en tidig kväll :D  



Ett kort från London... Frukosten Mums!!

KRAM!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0