Luleå - Grillning - Brännboll

Hejsan!!

Hoppas ni inte är lite trötta om min lilla darling som aldrig vill vakna, vet inte hur många gånger jag har väckt honom men han somnar om ingen.. ska snart försöka igen :P Vi ska fara till Luleå och shoppa, det kommer li skoj hoppas jag :).. Sen ikväll blir det grillning med några av tjejerna ifrån laget. Ska bli roligt att träffa dem igen, kommer nog inte att bli så ofta i framtiden! Sen ska vi spela cubb och brännboll tror att det kommer bli fler på brännbollen så det blir nog en riktigt trevlig kväll hoppas jag :D.. Men nu ska jag försöka få liv i den halvdöda :D.. Ni får ha det så bra så läng :D..

SES KRAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0